Therese Ström = <3

Publicerad 2009-09-13 13:41:54 i that´s me

Hejsan svejsan.
Nu vart jag just på väldigt bra humör :P.
Thea bästus, loggade in på msn, har försökt nå henne, även fast pappa sa att de var bortresta XD.
Dum jag e.
Thea vill typ till farsta fast jag har nada money och hon hade typ åttio spänn eller nåt.
Så det är ju inte så mycket att shoppa för..
Men vi får se vad vi gör då, pappa ska iaf hämta mig här på landet och sen får jag väl ta bussen (min bästavän/not).
Ska bli kul å träffa Theaphea.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela