I <3 MY FRIENDS

Publicerad 2009-09-15 18:29:53 i that´s me

Hejhej.
Har precis vart i centrum, mötte mamma på ica och det var ju inte femton personer som skulle prata
mycket med henne...blablabla...
Okej det var två personer men dom pratade väldigt mycket!
Jag skrev inget igår i know.

Söndag: Jag var med Thea hela dagen & kvällen.
Pappa mådde dåligt så han åkte till farmor och nu har vi mamma vecka ist.

Måndag: Inget spec. tror jag...hm, Ja, Emma och Isabell och Vickan var här nere med sin mamma.
Moster och mormor var också här, sen åkte jag och tittade på svenska hollywood fruar, gjorde läxor
och sov på landet.

Tisdag/Idag: Inget spec. hände i skolan vi hade bara tre lektioner och på svensk-engelskan hade vi en pissig lärare... Efter skolan åkte jag, Filiz och Linda hem till mig och typ flummade.
Vi spelade in film med min mobil och när fliz hade gått pluggade jag och lills.

Jag vet allt snurrar i mitt huvud, har svårt att koncentrera mig på lektionerna och om det inte hade
varit för mina gulliga vänner så hade jag gått hem efter första lektionerna varje dag skulle jag tro.
Men det är mitt liv just nu väldigt inte ganska rörigt och dant.
Men en rolig grej händer på lördag:
Linda ska sova hos mig!!
Vi ville att Linda skulle sova här på torsdag men hon får inte,
därför tycker vi att hennes föräldrar är lite tråkiga :P.
Nu ska jag chatta med Bvän.
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-09-15 21:52:16

Jag älskar dig me:)<3 kram<3

Postat av: Lills

Publicerad 2009-09-19 18:47:10

bff!! love ya min lilla fjortiws!!! :P <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela