Hagsätra nästa?

Publicerad 2009-09-22 17:48:04 i that´s me

Hej
Jag har inte varit sådär jätte aktiv, i know that.
Men vi håller på att titta på hus,lägenhet mm.
Det är ganska frustrerande att inte veta vart man ska bo.
Men nu har vi hittat en lägenhet i Hagsätra som är jätte fräsch.
Hoppas att man kan flytta dit..Inte direkt bästa området men ändå.

Idag efter skolan åkte jag till Högdalen med mina bästavänner.
Roligt roligt, hade vi.
Vart jävligt irreterad på en som jobbade i affären vi gick mest i:
"Plocka upp grejerna efter er!"
Det var inte vi sa jag då, hm. sa hon och tittade på mig.
Sen typ granskade hon oss hela tiden efter det.
Sånt blir man sur på...
Nu ska vi åka till hagsätra och gå runt lite i området.
Hare bra
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela