Dålig uppdatering -.-

Publicerad 2009-09-25 21:11:53 i that´s me

Jag michan och amanda kom precis in, vi har varit ute och lyssnat på musik och dansat.
Sen kom vi överens att jag och michan skuele sova hos amanda  men sen ändrade vi oss och skulle
sova hos mig ist, men amanda fick migrän och gick hem :(.
Men jag och michan har kul iaf, nu sminkar michan mig, haha så jag vet inte riktigt vad jag skriver.
Just det, vi hade skolfoto idag!
Jag såg ut som en mupp, men jag fick stå :D :D :D :D.
Woooho.
Nu ska vi poosa enligt michan, hejrå.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela