HANNA ELGHORN OMG :)

Publicerad 2009-09-26 16:54:04 i that´s me

hejsan hejhej.
Idag var det fett segt på morgonen efter michan hade gått.
Hon gick ganska tidigt för hon skulle äta med sin mamma ute ;).
Vi gick upp till centrum (jag pappa och chrille).
Sen på vägen hem träffade jag hanna elghorn!!!
Asroligt!!
Så gick jag hem och sen gick jag ut och träffade hanna igen.
Nu har Hanna gått till centrum för hon skulle köpa godis & chips :P.
Jag vill bara ha mer godis nu!
Usch jag göder mig själv (eller vad det nu heter).
HEJ-RÅ
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela