Hellu there!

Publicerad 2009-09-23 17:48:35 i that´s me

Hi.
Idag har det typ inte hänt något speciellt.
Efter skolan åkte vi hem till Amanda och lämnade grejer + hämtade pengar.
Så skulle vi möta Filiz men hon kom inte...
nähäpp.
Så fick åka utan henne (om du ser det här flizi så hade jag och manda kul men det
hade varit ännu roligare om du var med).
Vi skulle handla present till Linn som fyller femton imorgon och även gå
på ungdomsmottagningen.
Så hade dom flyttat från rågsved så vi åkte till Gullmarsplan.
Skulle vara hemma fem och amanda ville till farsta.
Men när vi sitter på t-banan och åker förbi gubbängen är klockan halv.
9 min i fem är jag i högdalen -.-'.
Guess what?
Jag hann!
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela