Taco Kväll :) <3

Publicerad 2009-09-04 17:25:25 i that´s me

Hejhej,
Vad gör ni då?
Jag sitter här och lyssnar på musik.
snart kommer mammas kompis och hennes barn (Amanda & Anton).
Det är också några av dem som ska åka med oss till turkiet.
Imorgon blir det kanske grönan med Viola och Sandra, yey :P .
Hoppas.
Sen på kvällen ska jag och bror sova hos fam.Eriksson :).
Juste jag har köpt skor idag, med klack har aldrig haft det innan så det är väl bara för
alla i skolan att räkna hur många gånger jag kommer ramla, haha ;D.
"Nu är det dags" Stefan K
fan vad jag saknar den tiden..
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela