snicksnack

Publicerad 2009-09-12 21:08:18 i that´s me

Hejsan hejsan.
Vad gör ni?
Jag kom just hem, vi har letat efter hemmet till en liten hund i ungefär en timme
skulle jag tro.
Och nu är den där den borde vara :).
Vad tycker ni att jag ska blogga om?
Jag vet ju inte vad ni tycker om att läsa om..
Det kanske inte är så roligt för er att läsa om mina vardagsproblem, eller?
Nu ska jag käka lite glass tror ja.
Om jag orkar, och titta på lite tv med Tom eller mormor.
ha det bra så länge så hörs vi!
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela