George Washington gerilla (?) :P

Publicerad 2009-09-03 19:09:15 i that´s me

Heej.
Dagen var inte speciellt rolig så jag skriver inte om skolan.
Linda /älsklingen var med på ridningen .
Det var bara jag Linda och Josefine som åkte med taxin idag, snacka om skillnad
från förra gången när det var för många :S.
Ska nog åka till Huddinge senare men vet inte riktigt jag får se hur jag gör.
Amerikanska revolutions läxförhöret gick "apdåligt" !
Saknar Linda redan!
Tänk om vi bodde ihop (?) :D .
Men det skulle ju inte vara så bra.
Alla får tjata på att Linda ska fest hon har världens bästa varje år men nu
säger hon att hon inte ska ha!
Gullhjärtat/gullegrisen Bellan satt i mitt rum med min dator när jag åkte och red, haha :D .
Nu har jag inget mer att blogga om, joe förresten i morgon ska vi ha taco´kväll vet inte om jag skriver då.
Pussar
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela