Fet ångest.

Publicerad 2009-09-01 19:46:50 i that´s me

Vad fan ska man göra?
Har sån jävla ångest.
Fucking liv!
Det pendlar. upp ner upp ner upp ner.
Jag vet jag är jobbig men respektera eller stick/puss.
Jag har sån jävla ångest som jag inte vet vart jag ska lägga,
- tror det blir under sängen?
Älskar mina vänner men det borde vara bättre att byta skola för min del / i think (?)
Men det ska jag verkligen inte göra.
Hur skulle min vardag se ut utan Rocá-Marrhiéñh och Violêtta? 
Älskar er babes.
Älskar Amanda, Sandra och Linn med.
Hillevi<3.
Fan att inte michan går kvar "/.
Skulle behöva michans botemedel mot ångest just nu...
Jag sa ju att det pendlar, right?
Nu är jag bara jobbig, hatar mig själv!!
/M



Låten är tillängnad mig själv/ saknar mitt gamla jag.

Kommentarer

Postat av: Violêtta xP

Publicerad 2009-09-01 20:21:35

Älskar dig me. xD

Postat av: linn

Publicerad 2009-09-01 20:50:54

Jag älskar dig me,men du ska inte byta skola vad är de som har hänt igentligen gumman?:/<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela