W715 again!

Publicerad 2009-03-29 18:26:14 i

hejhej,
Det har ju vart strul med den nya mobilen , den har inte funnits och sen har det inte funkat, osv.
Men nu verkar det bra!
Vi har varit hos farmor och firat henne, och det var väl trevligt och så. Men lite långtråkigt att
 sitta och tycka att det är pinsamt för att man inte kommer på något att säga till sina
kusiner (som självklart är jättetrevliga och mysiga ändå).
Jag drar nog ut till landet lite senare , dåe. :P .
Mamma ska ändå bara jobba, imorrn med , så vi får väla se då.
Men på tisdag drar ju Amanda till Thailand, så det blir ju tomt.
Kort snabb helg , måste jag säga.
Sen ska man ju inte simma i morgon heller ,nähä, så det är ju tråk tråk.
pussar,
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela