Våfflor!

Publicerad 2009-03-26 07:44:15 i

Hej hej , iigår var det ju våffeldagen som alla kanske vet?
Vi åt iallafall våfflor på landet och hade mysigt.
Före det var jag Emma, chrille, Isabell & Victoria ute.
Idag ska jag och  mamma /när jag slutar/ åka och kolla på ny mobil till mig :P .
Kuuligt för min del dåe . Och det är en kort dag det ända som är tråkigt är typ spanskan som jag har nu på morgonen.

Vi tog lite bilder ute också :P...


Emma fottar nästan hela barna skaran <3

Vi är lite muppiga

Alla tjejor försöker hoppa samtidigt

Alla åker kana/förutom Chrille som tjurade/

Jag och lill Vickan <3

/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela