Torsdag den 12 Mars <3

Publicerad 2009-03-12 18:01:07 i Allmänt

Hej hej , jag har ont i huvudet och känner mig jätte konstig i kroppen...
I Tisdags drog jag, Amanda , Linda och Lizi till farsta .
Jag hittade en jätte söt kjol och ett sött linne. som jag köpte , jag köpte också en ansiktsmask,
men nu är det Torsdag.
Efter skolan pluggade jag och Linda , hos hennes farmor , där hon typ bor den här veckan...
Vi pluggade jätte mycket, :(((((.
Och när jag kom hem var jag jätte trött och somna och sov en timme. Nu när jag vaknade har jag huvudvärk och
känner mig jätte konstig i kroppen , jag tror att det har att göra med att vi har mycket i skolan och så.
Men men , jag kanske tar en huvudvärkstablett senare, om det inte har gått över .
Nu ska jag väl snart äta , fast egentligen skulle jag vilja spy.
inga pussar från mig nä.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela