Taco kväll hos Amanda!

Publicerad 2009-03-25 17:05:01 i

Hejhej , jag vet att det var väldigt länge sen men jag har inte haft orken eller tiden ;).
Men nu mina damer och herrar kommer, bilder från taco kvällen i lördags! :D :P .
Bra va? Och amanda är inte med så mycket eftersom hon inte gillar att vara med på bild.

Jag och Linda kör Lips (som singstar fast till Xbox)

Då var det sen dags att äta

TACOS!!!!

Jag har mumsat på äpplen i micron (ja vi vet det brukar vara i ugnen men
vi vågade inte använda den eftersom det brann i den förut)

Jag och Amanda använder ansiktsmasker

Linda med sin peeloff mask (som är genomskinlig)

puss
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela