sjukis

Publicerad 2009-03-31 15:54:31 i

hej,
Igår kväll skrev jag ett långt inlägg , men det sparades aldrig!
Så då beslutade jag mig för att gå och lägga mig istället eftersom jag inte mådde så bra.
Och idag när jag vaknade snurrade allt och huvudet kändes tungt så jag beslutade mig för att vara hemma,
och det var väl lika bra ? För jag har ju knappt orkat gå på toa idag.
Men , imorgon är mamma hemma , då kan hon få pyssla med mig iaf, lite (eftersom hon har så
jäklans med jobb) , så egentligen är det mer synd om min lilla mamma än mig.
Men då vet ni om jag inte skriver på ett tag, gör jag det så gör jag det.
Någon mer som är avundsjuk på Amanda?
ja är !
/M <3

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-10 09:01:56

Gulle dig, o inte mkt ompyssel blev det av mig heller som jobbade hemma hela tiden :(, förlåt gumman!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela