Landet dag ! <33 :P

Publicerad 2009-03-01 09:45:39 i Allmänt

Hej hej , jag är på landet  med mormor och chrille , för mamma och pappa är i Örebro ,, på dansweekend ..
Chrille är jätte jobbig , tjafsar emot hela tiden ... hm . men det lönar sig inte sen när mamma och pappa kommer hem...
Annars har vi haft det trevligt , jag fick Contini igår på ridningen och det gick jätte bra . Vi hade ridning på böjda spår , vilket inte är så roligt då men men . Jag ska nog plugga engelska ikväll för vi har ett engelska prov på Fredag och jag har inte pluggat , hade glömt det .. Men det har varit ett jättebra lov , faktiskt , mycket mys med familjen (där ingår släkten)
... Kanske blir det något bak ? Även om jag inte äter sånt kan det vara roligt att göra något . :P .
Sen ska jag och mamma och hennes kompis börja simma på måndag morgonen , så i morgon blir det först simning och sen jumpa vid klockan åtta . hhaahha , undrar vem som ska gå och lägga sig tidigt i kväll för att komma upp i skaplig tid .. (?) . .
Puss och kram .
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela