Kväll hos Amanda!

Publicerad 2009-03-21 09:07:00 i Allmänt

Hej hej ,
Vad tyckte ni om att Morgan åkte ut ur Let´s dance ?
Jag tycker att det var apdåligt , han och Laila var ju bäst !
Morgan som jag höll på , aja han kommer ändå tillbaks nästa vecka eftersom att alla ska dansa då ..
I dag är det ingen ridning :( . Men jag ska göra något bättre , sova hos Amanda
jag och Linda ska sova där , mysigt ! . <333
Vi ska göra mat och allting själva , amandas föräldrar kommer inte hem förräns på natten :P.
Så det blir väl mysigt , jag vet dock inte vad jag ska göra på dagen ,
men eftersom att jag inte har någon ridning så blir det något när mamma har vaknat till.
Jag skriver mer sen , och kameran ska med ner i väskan , puss!

/M <3

Kommentarer

Postat av: mamms

Publicerad 2009-03-22 19:02:24

hej gumman, ´håller med om att fel kille åkte ut ur let's dance, Morgan o Laila skulle vara kvar till finalen. Puss o Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela