Gäsp . zzz

Publicerad 2009-03-29 09:17:24 i

Godmorgon!
Jag är så där halv vaken, stel i kroppen. Har asont, så mamma får massera mig snart.
Jag är uppe med tuppen :P .
Eller egentligen inte , för vi har ju förlorat en timme eller vad det heter , så klockan är ju nio
när den skulle vart åtta.
Igår var det earth hour, vi var på skansen då , och jag & Emma satt och typ sjöng med till Mollys nya låt,
då bara kommer det fram en kärring , om man får säga så/ och säger till oss:
-Tjejer, asså ni sjunger jättebra men det kanske är andra som vill höra Molly.
Man baa ? ? Vi stod här först och det är ett frittland!
Men mamma hon började sjunga på och tralla jättemycket, så den där tjejen stack , haha :D .
Och så kom E.M.D då sjöng  Emma & jag för fulla halsar :P. <3.

Idag ska vi köpa en ny mobil ti mej , eftersom vi skulle köpa en igår men då hade den blivit stulen :/,
så vi åker till kungens kurva istället. Sen blir det maybe farsta med Emma , måste ju se om det finns
något billigt fint på gina.
Pussy
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela