Borta bra, Hemma bäst!

Publicerad 2009-03-22 18:44:35 i

HejHej ,
Jag kom hem tidigt i dag , ungefär vid halv  tolv.
Allting gick väldigt fort för amanda skulle rida.
Så linda älsklingen följde med hem till mig ! :P .
Vi hjälpte Chrille med läxan och pratade lite men sen skulle Lills hem.
Våran kväll igår gick super , vi tittade typ jättelite på robinson ,
sen gjorde vi ansiktsmasker, tittade på film och spelade in massa ljud , haha :D .
Kul hade vi.
Jag somnade typ tidigt , för jag var jättetrött, men amanda och linda somnade vid fyra ,
ojoj, ;P.
Sen vakna vi typ alla vid tio och låg och drog oss till halv elva då vi åt frulle.
Nu ska jag blogga vidare eller kanske googla lite .
Puss och bamsekramar !
/M <3

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela