Summer<3

Publicerad 2009-06-08 15:54:33 i

Hejsanhejsan,
Idag har vi bara städat i skolan, Och tittat på fotbollsmatch mellan lärare och elever.
Vi fikade även med klassen på slutet, och vi fick en jättestor tårta som det stod 7M på.
Cindy hade också bakat kladdkaka, mumms :P .
Allt var jättegott och på slutet skulle Mathias lotta ut vilka som fick marsipan rosorna och
två tårtbitar som vart över,
jag var proppmätt och orkade inget mer och då läste Mathias självklart upp mitt namn,
och de här tårtbitarna var väldigtstora.
Så jag gav min till Maddis.

Igår flyttade vi hem så vi städade typ hela dagen och nu var det jätte skönt att bara åka en buss för att komma hem <3.
Städat var allt också förutom mitt rum där det står två obäddade sängar(min och Emmas) XD.
Mitt täcke ligger i en drul haha :D .

Senare ska jag åka och picknicka, haha :D som Sandra säger.
Fast inte under bordet utan med Isabells klass.

Imorron är det ju avslutning så jag ska kolla att alla kläder finns tills dess, jag ska ha en vit klänning och
en grå kofta.

Pussar
/M<3

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-06-08 17:04:47

Svar: Tack snälla du för din fina kommentar. =D Jag blir så glad. Ärlig måste jag vara, både mot er och mot mig. Annars kommer det här aldrig att fungera! =D Härligt att du följer mig. Vad glad jag blir.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela