SUMMER 09

Publicerad 2009-06-29 17:18:17 i

Halloj!
Igår var vi på stranden med några bekanta,
det var väl trevligt.
Sen åkte jag och mamma till Nacka Forum,
Först gick vi på New Yorker där jag såklart ville handla upp hela butiken,,
men så mycket pengar har ju  tyvärr inte min lilla mamma.
Utan jag fick två linnen.
Sen gick vi vidare till H&M, för vi skulle kolla på bikini.
Men de hade slutsålt typ.
Men det vart en bikiniunderdel,
och så ska vi åka till typ farsta och köpa överdel.
Sen hittade jag ett jättesött linne som vart så långt att jag får ha det som klänning.
Den var turkos/blå.
Jättesöööt!! :P.
Sen köpte jag shorts också, jeansfärgade.
Det var rea så de kostade bara 98:- ist för 298:- .
Vi skulle egentligen kollat skor också men det hann vi inte för de stängde.
Sen åkte vi till landet.

IDAG har vi badat i vårby.
Candy vart helt galen i svanarna som simmade runt.
Hon tyckte väldigt mycket om att simma i vattnet efter pinnar mm.
Sen har vi åkt hem och vi ska äta middag här på landet :P.
Mysigt.
Jag ska typ sova här hela veckan.
Imorgon blir det till att bada i Gustavsberg, om jag får bestämma.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela