Sommarlov

Publicerad 2009-06-09 14:35:24 i

Hejhej,
Nu har man sommarlov men någon sommarkänsla finns inte direkt.
Mamma och Pappa och även Chrille kom på min avslutning.
Efter det så skulle vi åka till MCdonalds och köpa mat, och då ringer Jocke
och han har Candy med sig och tänkte möta mig (han hade inte hunnit före det)
men då köpte vi mat och åkte hem ist.
Och nu är Jocke och Candy här, så det är mysigt.
Candy är helt galen i en mjukiskanin "Stampe" , hon vill verkligen slita honom i stycken.
Jag vill bara påpeka att det är SOMMARLOV!!!!!

/M <3

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2009-06-09 18:55:30

Åh har du redan sommarlov. Lyllos dej:P <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-09 21:58:55

Ha en trevlig sommar,men hoppas att vi ses:)<3

Postat av: linn.

Publicerad 2009-06-09 21:59:38

glömde namn sorry:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela