Mormors dag!

Publicerad 2009-06-20 20:16:09 i

Hejhej, Nu är det inte långt kvar tills jag åker på läger.
Idag har vi firat mormor eftersom hon fyller år när jag är på ridlägret.
Det var jättetrevligt och jättemysigt.
Jag ska nog snart äta middag, men först se sommarkrysset.
Ska jag stanna på landet eller åka hem?
Beslutsångest.
Jag behöver ju egentligen packa så..
Men får se.
Tror det blir Candy som gäller och isf blir det till att stanna på landet.

Carina Berg - En sån härlig kvinna <3

Hugs
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela