Klantarsel man e.

Publicerad 2009-06-20 22:46:56 i

Glömde att berätta en sak...
När vi var ute med vovven så gick vi förbi några grannar.
Och de var inte hemma men dom har sagt att vi får hoppa på deras studsmatta.
Så jag och Victor hoppade bara ett litet tag innan jag bara försvann.....
Och jag märkte inget själv heller :O.
Förrens jag låg på gräsmattan och asgarvade.
Vi alla hade jätteroligt åt mitt klantarsel.
Och när vi började gå så såg vi att några andra grannar som aldrig brukar vara ute på landet stod och kollade.
Jag blev faktiskt ganska irreterad för om man kollar på någon och personen tittar tillbax så
inte fan står man och glor som ett fån då utan man kanske fortsätter med det man höll på med.
Men jag skrattade åt alltihop istället , haha :D .
Vad ska man ta sig till när man är ett sånt klantarsel som jag ?
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela