GRÖNALUND 17/6-09

Publicerad 2009-06-18 15:05:04 i

Det började redan innan med att Emma hade skavsår av sina nya skor.
(Emma får skavsår av alla skor iaf).
Men vi åkte lite saker  i mellan iaf, vi skulle gå till sjukstugan om det vart värre.
Det vi inte visste var att det var avspärrat för en rockkonsert höll på (hardcore superstar=asdåliga)
men iaf.
Emma baa: Vi hoppar över här, (för vi hade lixom inte sätt att det var avspärrat).
Och Emma springer och vad jag tror är att hon krockar men det är en security gubbe
som typ kramar om Emma och håller fast henne och tror att hon ska storma scenen , haha ;D.
Men jag fattar ju inte det och följer efter och han får typ damp på mig och kör ut mig därifrån och skäller på mig :S.
Och ALLA som står vid frittfall kollar på mig, och vad ska jag göra?
Jag bara står där lixom...
Sen kommer Emma ut och vi åker frittfall.
Sen får jag jätteont imagen så vi går till mamma som tkr att jag ska gå till sjukstugan men vem vågar det efter det där?
Inte vi iaf.
Men mamma fick med mig dit och då var han jättesnäll, å baa: flytta er!
Å sånt och vi fick komma innanför där alla rockstjärnor stod.
Alla Bara: Varför får de gå in?!
Vad ska vi göra för att få komma in?!! Vi betalar er en massa pengar!!!
Och jag tyckte att de var urusla.
Men ivarje fall när jag kom in där så var det jättelitet, och
hon bara babbla på, jag hade asont och fick två panodil.
Sen åkte vi hem iallafall menmen, det hjälpte.

På kvällen när vi kom hem var klockan kanske efter tio?
Och jag tog en dusch och borstade tänderna.
Sen sattt jag och hem vid datorn hela kvällen ,
Sen vid tolv vart vi hungriga och jag visste att det fanns chili con carne i kylen så vi värmde det
och satt och fnittra till 2.
Då satte vi på en film men vi pallade inte kolla på den så vi stängde av och sov ist.

Helsjuk men asrolig dag!

/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela