FRUKTSALLAD :)

Publicerad 2009-06-15 17:49:22 i

Hejhej,
Linn frågade om jag inte kunde publicera bilder på det jag köte men tyvärr så vet jag inte var kamera sladden är :/.
Tyvärr Linnzen <3.
Men vi träffas ju så du får se allt sen.
Idag har jag varit i fruktparken med Emma, Victoria, Cath och Chrille.
Vi hade jätteroligt, sprang runt som små barn och körde kull mm.
Haha, :D .
Det är ganska tomt nu när Isabell har åkt på kollo.
Men vi får klara oss utan henne till på Måndag när hon kommer och jag åker.
Så jag får väl inte träffa henne på två veckor antar jag.
Det lät lite konstigt men jag kom på det där i skrivande stund.

Vi ska snart hem till några bekanta, det var ett tag sen vi var där så det blir väl trevligt,
Vi skulle grilla så jag hoppas att vädret håller i sig.
Just nu väntar jag på att håret ska torka så att jag kan fixa det.
Lyssnar på "The climb - Miley Cyrus" min favoritlåt sålänge.

Kram
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-06-17 16:43:16

ok synd,men vart ska du åka på måndag?:/<3

Postat av: Mela

Publicerad 2009-06-18 14:40:12

Jag åker på ridläger på måndag <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela