Basjkirhäst

Publicerad 2009-06-21 09:12:07 i

Hallooo!
Imorrn imorrn imorrn imorrn är det ridläger!!!!!
Det kommer vara soligt väder!!
Jag får åka bort från allt och alla!!!
Jag får träffa Lills!!!
Rida hela veckan!!!
Märks det att jag är lycklig?!
Saknar er alla tjejor, Amanda,Linda,Linn,Sandra,Filiz,Amanda,Felicia..<33
Pussar till er!
Idag ska jag då åka till ÖoB med mamma och kolla ridkläder och grejor,
det brukar finnas billiga saker där.
Sen ska jag packa och mamma ska få massera mig med våran massagekula.
Har för jävulusiskt ont i axeln armen,ryggen och nacken.
Fan.
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-06-21 09:16:13

Jag saknar dig oxå Mikkan,men vi ses efter ridlägret hoppas jag värkligen för då ska vi hade bäst!:) pussar och kramar<3

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-26 20:07:01

Ska du till Hammarbygård eller ? :O

Ända stället jag vet med basjkirhästar, rider unghästarna där så lixom.. Aah :O

Postat av: Mela

Publicerad 2009-06-29 20:23:42

Nä faktiskt inte, utan det ligger i Nykvarn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela