BANANKONTAKT i högsta graden...

Publicerad 2009-06-04 07:58:30 i

Hejsvejs, igår var jag i högdalen på småstjärnorna och tittade på lill vickan som dansade.
Alla var jätteduktiga , (Victoria var ju bäst) .
Idag kanske jag ska vara med michan efter skolan annars emma och så kanske jag ska sova hos emma.
I tisdags sov emma hos mig igår var jag hos emma till tio och idag ska jag typ sova över hos henne.
Kul va? :D . Jag vet.
Det är några snorungar som e taskiga mot min lilla isabell, vännen.
Men hon är stark.
Idag ska vi typ titta på film hela dan i klassrummet, och ha picknick.
Just det jag och Emma och Isabell vi höll på att spela in en massa filmer igår kväll
och gud vad vi skrattade Emma skickade ett mess sen och skrev att hon hade kramp för att hon spolade fram och tillbaka på det roligaste stället, (som bla är där jag gör ett konstigt ljud och en rolig min).
Pussar på er nu ska jag göra mig i ordning och gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela