2009-06-12

Publicerad 2009-06-12 15:47:51 i

Hejhej,
Idag har jag passat Candy hela dagen.
Vi gick till stuvsta C , vilket är VÄLDIGT långt.
Och där köpte vi en karda, på vägen mötte vi även Isabell som följde med.
I djuraffären sprang det runt en papegoja löst och Candy som är jakthund vart helt tokig.
Så Isabell fick bära runt henne och hålla för ögonen på henne :D.
Men allt gick bra.
På vägen hem skulle jag bara springa in på Coop och köpa hundgodis och när jag kom ut ösregnade det.
Bussen kom typ aldrig och vi satt där och väntade i våra kalla och blöta kläder, hm.
När vi tillslut kom hem var vi alldeles dyblöta och asrädd blev jag för fönstret stod öppet.
Men ingenting var rört där inne så det måste varit jag som var glömsk bara.
Nu har vi varit ute på verandan med Candy och lekt och hon har fått sina damputbrott när hon bara har sprungit runt runt och sett ut som en mördarhund.
Nu sover hon så sött på mattan av den jobbiga långa dagen.
Pussar, Imorgon ska jag på Trosa marknad.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela