TURKEY 09

Publicerad 2009-07-02 18:10:29 i

Tjabba Tjena Hallå!
Är på sånt gott humör!
Kan livet bli härligare?
Pool,sool,härliga vänner, (That´s life!)
Lite senare i går kväll drog vi till klippbadet med Linus.
Vi badade lite och sen drog vi hem igen.
Vi var i G-berg idag, vi var inte där så länge, för det kom en rottwailer och Candy blev
helt galen, och gissa vad klantiga Mikaela gjorde då!
Jo jag ramlade i en lerpöl, och min fina nya blå klänning hade jag på mig också.
Vi åkte hem och badade i poolen och bestämde att Cath,Isabell och alla andra skulle komma och grilla
med oss i morgon, och mamma & pappa ska sova över här också så det blir askul.
Nu har vi bokat in en resa till Turkiet i höst :D, JIPPI!!!
Äntligen utomlands igen!
Älskar mitt liv just nu!!!
Om Jocke inte ska vara med sina tråkiga säkert drogade vänner så ska vi dra till klippbadet.
Tjolahopp
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela