Tomorrow is another day

Publicerad 2009-07-23 23:14:50 i that´s me

Idag har jag inte hunnit blogga.
Jag lyckades iaf somna igår, nånstans runt ett.
Tror inte att jag kommer kunna sova idag heller men vi får se det snart.
Annars kommer jag väl blogga.
Först så åkte jag och mamma till salong söderport på hornstull.
Jag skulle klippa topparna och jag vet att jag egentligen borde raka av allt hår (för att det är så slitet),
men vem vill det då? Inte jag iallafall.
Men hon klippte väldigt mycket längre än hon visade.
Så jag har lite ångest just nu men aja , man lever bara en gång.
Så nu har jag kort hår kan man lugnt säga.
Sen åkte jag till grönan med Thea, vi hade så mycket vi pratade om att vi glömde gå av t-banan.
Haha , vi gick av vid gamla stan ist. Haha :D .
Vi skulle få minst fem nya kompisar idag bestämde vi.
Vi samlade ihop 8 st!
nu ska vi se om jag minns vad de hette.
Hmm,, Emma x2 , Lukas , Emanuel, Adam, Nathalie, Jacob, Julius, någon mer? Just det, Molly också!
Det var 9!
Imorgon klockan 7.30 för att vara exakt, går båten till Gotland så jag måste gå upp typ halv sex.
Skriver därför inga inlägg på en vecka då vi ska lämna datorn hemma.
Jag kommer typ få rida!!!
YIPPI!
/M<3

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2009-07-24 23:15:32

Saknar dig redan ! :(

Smsa när du kommer hem så kan vi träffas nån dag innan jag åker till turkiet , åker den 8 aug <3

M <3 T

Postat av: sandra

Publicerad 2009-07-28 00:01:42

Saknar dig!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela