Sundsvall here i come.

Publicerad 2009-07-05 11:27:12 i

Godhejs.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer...
Troligtvis följer jag med på ica MAXI och handlar.
För det är nog vad mamma och mormor ska göra.
Jag vet inte om jag vill sova hemma i kväll (?).
Candy ska följa med oss till sundsvall, vi åker dit på tisdag.
Sen kommer vi hem på onsdag kväll tror ja efter vi har fikat i Norrbo /hälsingland.
Sen på torsdagen ska jag vara med min kärlek Agnes <3. Vilket var väldigt länge sen,
jag hoppas att det är fint väder då, så att vi kan bada eller något.
Fyller år snart ..
Om precis 1 månad IDAG!

Gratta mig då.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela