Sömnpiller?

Publicerad 2009-07-23 00:08:00 i

Tja.
klockan 23 gick jag ned för jag kunde verkligen inte somna.
Nu har jag suttit uppe i typ en timme, borde jag inte kunna sova då?
Jag borde försöka för har verkligen vänt på dugnet.
Pratade med mamma för ett  tag sen (jag åkte till landet för pallade inte vara hemma)
(mamma och pappa ska skiljas och höll på att göra upp vem som skulle ha grejerna)
jag tyckte då att detta var jobbigt.
___________________________________________________________

Messar med Emma, saknar henne för mycket "/, hon skrev en rolig grej ti
mig, haha kan inte låta bli å skratta tihi.
Ska se vad Edwin kollar på på teven nu, för de e tydligen uppe.
Hoppas jag kan sova sen.
Pussisar
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela