ouf fräscht.

Publicerad 2009-07-31 19:45:30 i that´s me

Jag åkte till Thea och så var vi hos henne i kanske tjugo minuter eller nåt när thea
började tjata på att vi skulle åka därifrån, hm.
Så vi gick hem till mig. Inte så himla långt men men.
Vi var här ett tag och sen skulle Thea möta sin pappa i centrum.

____________________________________________________________________

Nu har jag duschat och ska platta håret med min plattong som inte funkar :).
Vilket känns sådär.
Ska köpa en ny när jag har fått pengar.
Nu är mitt största problem att ta mig ut till landet.
Btw, imorgon ska jag antingen va med Linus eller med Thea, eller båda (?), who know?
Nu kanske jag ska klä på mig...
 Pussar
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela