ME.

Publicerad 2009-07-19 16:33:35 i

Hejsvejs.
Snart fyller jag år!
Okej 5 Augusti, inte direkt nu men snart...
Gratta mig då!
det är typ lite strul hemma nu så jag får se med bloggandet hur det går,
jag tror att det kommer gå lite upp och ner.
Anyway, idag var jag på ica MAXI med mamma och mormor.
Hade inget bättre för mig.
Sen snart ska jag hem och så ska thea älsklingen som jag inte träffat på väldigt länge komma
och sova över hos lilla mig.
Förresten så har jag fått ett midjeskärp av mormor !! :D .
Puss och kram.
Jag ska ändra headern när jag får tid.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela