Farmor <3

Publicerad 2009-07-04 10:55:04 i

Ta fram mobilen,gå till kontakter håll neråt knappen utan och titta,efter ett tag släpp.
Skriv ner resultatet och fuska inte för då blir det ingen rolig grej.

Jag hatar:Fröberg
jag gillar:Linn
Jag är jätte kär i:Farmor 
Sötast:Victor
Fulast:Frida
Äckligast:Tompa
Tråkigast:Mamma
skönast:Amanda (W)
Kaxigast:Jessi
Bäst:Simon
Jag ska satsa på:Lollo
Min bästis:Cath
Jag delar en hemlis med:Myrman (Linnea)
Jag skäms över:Frida Sundberg
Min idol är:Tove

Det här vara bara ett roligt test okej?
Ta inte illa upp :D , lixom vissa grejer är väl sanna, vem vet inte att jag är jätte kär i farmor? <33

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-07-04 11:30:35

haha du tog från min lista elr?:D

Postat av: Mikkan

Publicerad 2009-07-04 19:38:13

hahah, aa :D :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela