FALUN

Publicerad 2009-07-16 22:40:44 i

Hejhej,
Vi har sovit på camping i malung i tre nätter och nu hos Lasse i Falun i en natt.
Vi ska sova här i natt och om yvonne (min faster) får en biljett (hon budar på tradera)
så kommer hon hit och då åker vi inte hem imorgon men om hon inte får den så åker vi troligtvis hem i morgon.
Annars stannar vi här iaf en natt till.
Jag sitter vi Lasses dator nu och har därför inte kunnat blogga före...
Mina föräldrar är inte lika intresserade av bibliotek som moster och peter är...
Men nu ska jag kolla på det som är kvar av rallybrudar.
I min hemland vi säger  tjing tjong långkalsong!
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela