Dalarna

Publicerad 2009-07-11 14:26:01 i

Hejhej, Det var för länge sen.
Men jag skulle kommit hem i Onsdags men vi stannade i Dalarna ist.
Först sov vi en natt i Älvdalen...
Nu har jag sovit i Gagnef i två nätter och mamma,pappa å chrille kommer ikväll,
så imorgon åker vi till Malung på dansbandsveckan.
Sen ska vi stanna där till senast torsdag och sen ska vi stanna i Falun , (jag vet inte hur länge).
Och jag har ju ingen dator :(.
Kanske kan man koppla upp sig med pappas dator på campingen (?) , vi får se...
Jag trodde aldrig att jag skulle få chansen att förklara förrens jag kom hem men,
sen gick vi på ett bibliotek och så ser jag denna vackra dator :D .
Jippi YEY!
För den som vill veta så har jag nästan läst ut New Moon , (när jag hör din röst)
och mamma tar med sig trean upp, Eclipse (Ljudet av ditt hjärta)
/M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela