Älsklingen..

Publicerad 2009-07-02 21:44:05 i

Jag ville aldrig förlora dig.
Men kanske är tiden inne (?).
Kan inte sluta tänka på det som faktiskt kan hända.
Kan inte låta bli att fälla några tårar när jag tänker på dig.
Du har alltid varit mitt bästa stöd och mitt allt.
jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar digjag älskar dig.
Jag kan skriva tusen rader men inget beskriver min kärlek till dig...
Du finns alltid i mina minnen min lilla älskling.
Bilderna får mig att fälla tårar, men det är det värt..
Jag älskar dig lill snorpan.

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-07-04 11:28:06

vem är snorpan?:/

Postat av: Mela

Publicerad 2009-07-04 19:39:27

Det vill jag inte uttala mig om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela