ÅÄÖ

Publicerad 2009-07-01 15:54:26 i

Tja!
Jag har varit lite dålig med uppdateringen jag vet.
Men det har inte funnits tid.
Igår åkte vi till Gustavsberg och badade , och det var ett toppen ställe, tror att vi åker dit igen.
Sen så hade jag och Belllan inget att göra så vi satte ihop poolen.
Och fixade med den, det blev jätte bra.
Vi badade och så i lite vatten tills det blev mycket och kväll + kallt.
Då åkte vi ner till coop, för vi behövde handla. Då var klockan kanske 9 på kvällen.
Vi hade då bestämt att Isabell skulle sova över.
När vi kom hem gick vi ut och var med två killar (Linus & Tobbe).
Linus var den vi typ va med och han var jättesjysst.
Vi var ute tills elva sen var vi tvugna att gå in..
Idag skulle vi åka till Lida och bada.
Men vi gick ut och var med Tobbe´& Linus,
efter ett tag gick vi hem och åkte till lida iaf.
Nu ligger jag och Isabell och solar, vet inte om hon ska sova här i kväll med , antar det om
hon får.
/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela