TRÅK TISDAG. <3

Publicerad 2009-01-13 19:18:02 i Allmänt

Heeeej <3.
Har bra + dåliga saker att berätta .
Den dåliga saken är att jag amanda och linda bråka.
Den bra att jag och linda hade fniss dag och vi gick typ runt och
asgarvade hela tiden! :'D . Haha , älskar dig Linda !!
Sen efter tråk bilden skulle jag följa med Linda till att sjunga på nåt .
Men det fick jag tydligen inte för Jocke , så han kom och hämtade mig och så var det punkt slut.
Så jag följde med då...
Väl hemma i mysiga Huddinge <33
Tog jag det lugnt och läste <3333
förresten , när börjar vi i morgon ?
Någon som vet ??? Alltså 7M ..
Pusssy / Mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela