SSSSSSjjjuk :(

Publicerad 2009-01-22 20:08:42 i Allmänt

hj ,
I morse när jag vaknade var jag torr i halsen och hade jätte ont i halsen , så jag gick upp och drack vatten och trodde att det skulle gå över . gjorde det det ??
Nej.
Men jag gick till skolan för vi slutade halv ett så det var inte så många timmar.
Men när jag slutade hade jag ännu mer ont :S :S :S .
Och när jag kom hem drack jag jätte mycket te och åt halstabletter en efter en , tills jag hade
ätit typ alla :s .
Så jag och bellan köpte två paket till på ica , och sorbet .
Men nu på kvällen börjar jag att känna mig snorig . :/ Så det blir ingen skola i morgon :( .
Hade annars velat det ...
Men jag får ha "mysig" hemma dag i stället , mamma kanske skulle jobba hemma :)
Vi får se ...
Hoppas .
Men nu ska jag och mina halstabletter ( som är kvar ) titta på tv.
Puss till alla älskvärda !
<3
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela