sry

Publicerad 2009-01-09 19:56:37 i Allmänt

sorry att jag stör lite men måste bara berätta att nu har den bästa boken blivit film!!
I taket lyser stjärnorna ...
Här kommer infon om filmen :

Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som Ullis-Knullis och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancersjuk mamma. Och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt: Om du dör mamma, då tar jag livet av mig.

Och jag och Lilli har redan bestämt att vi ska se den , jag längtar !!
Pussy nu ska jag titta på tv. haet så bra , jag får se om jag skriver i morgon innan ridningen , håll tummarna för att jag får Business !

Här är en bild på honom och filmen .

          

Kommentarer

Postat av: Mela

Publicerad 2009-01-15 08:15:17

Jag fick inte busieness men Sonet !! <33

Puss till alla . :P <33

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 07:56:17

business * /M :P <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela