skrattatacker av en fjäder och en starwars mask(?)

Publicerad 2009-01-03 17:52:47 i Allmänt

Hej , haha !
Jag glömde ju beräätta om när jag och bellan var på bio .
( Och pappa och chrille ) .
Vi åkte till stan och åt först på donken .
Sen tittade vi på bion , den var förvånande bra .
Alltså LasseMajas det. kameleontens hämnd.
Hihi . Den var lite barnslig , men jag som är barnslig tyckte att den var OK.
När vi sedan skulle hem tog vi oss förbi Slussen , vi gick på nautiska och köpte SSS kläder.
Sen på tunnelbanan tog bellan en fjäder från min jacka och började slänga den i luften , så chrille och bellan fick skrattatack , och sen när vi kom till perongen såg vi en kille med starwars mask . eller det var inte direkt en mask utan den satt som en mössa eller ett huvud . Kan inte komma på vad man ska kalla det.
Och då dog bellan av skratt. Nej hon levde , och chrille gick runt och skratta och skrek hela tiden , då hängde bellan på med. Men sluta när jag typ skrek åt dem :SS . Så går det när man är jobbig.
Pusss och kram .
ses// Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela