Lööööördag :P <33

Publicerad 2009-01-24 16:50:34 i Allmänt

hejsan hejsan ,
Efter besöket på närakuten igår konstraterade de att jag hade halsfluss så jag fick medicin .
Men då blev det ju ingen ridning idag , så istället segade vi på till kl. 12 .
Sen bytte vi färgen till mitt rum på flügger färg.  
och handlade sen på ´coop ,
Mamma skulle egentligen ha gjort chili con carne men efter att ha målat och blivit trött och desutom glömt
krossade tomater pallar mamma typ nt göra mat så vi beställer pizza ;) .
Och jag blir inte så ledsen . Och i kväll är både mamma & pappa hemma så det blir väl mys framför teven
det är ju körslaget ! :P
Näej nu ska jag nog ringa  Lilli och berätta hur jag mår .
Pus pus . :D
/ M <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela