fel färg :s vs. skola :s

Publicerad 2009-01-07 18:17:52 i Allmänt

Hej hej §§
Jag har tänkt länge på att göra om i mitt rum.
Alltså måla om skaffa ny färgstil mm.
M, och idag köpte jag och mamma färg,
Men när vi målade på väggen var det "fel" färg :( .
Så nu har vi köpt färg som är fel liksom.
Men...Vi ska gå tillbaka dit och se om de kan blanda till vinröd typp.
Jaop , så är det.
Och i morgon är det ju skola :( , och jag som inte tycker om skolan .
Aja , "snart" , eller om ett år :) :P , är ddet sommarlov.
Man får ju längta dit , och vi kanske (beroende på om vi har råd) ska åka till Kreta.
Tillbaka till samma hotell som vi bodde på förr förra sommar´n.
Det hoppas jag!!!!
Puss så länge , besök gärna min och lillis sida:
www.lillsamills.blogg.se .

Här får ni oxå en bild på min älskade zac.
Gillar ni också honom? Ta ett smakprov vettja .
Pussy ! / Mela

<3

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-01-08 02:14:34

Hej Mela!



Tackar för hälsningen i gästboken! Har du någon E-postadress, så kan du få svar på några av frågorna du ställde.

Kram Nina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela