§§

Publicerad 2009-01-09 19:28:26 i Allmänt

Hej hej .
Hur blir eran fredag kväll ?
Hemma mys ? Kanske fest ? Eller tråkigt?
Jag sitter på landet med datan i knät , det är typ det ända jag gör.
Har lite tråkigt faktiskt , har ni ngt tips på vad jag kan göra?
Träffade Linda för några timmar sen och saknar henne redan!!! :(
Saknar vissa andra också , fliz och manda mfl.
Puss på er , skriver snart igen tror ja ! ; )
ha´t bra så länge.

// Mills

Laddar in lite bilder sen , tema _ blandat .
Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela