Upprop!

Publicerad 2009-08-19 15:27:24 i that´s me

Tjena mitt bena.
Idag var det upprop, jag mötte linda halv nio uppe hos henne , så gick vi tsm ner.
Det var jättekul att träffa alla igen de enda jag inte hade träffat var typ Sandra och Linda, så det kändes
inte så konstigt.
Uppropet var färdigt runt halv elva (tror jag).
då gick jag hem till Linda och var med henne.
Vi umgicks med hennes brorsa Linus grannen Casper och hans hund Hugo.
Så åt vi lunch också.
Så intressant var min dag.
Jag skriver kanske mer sen, det lär vi se.
Jag är så trött att jag håller på att ramla av stolen men
jag ska fixa med designen och sen ska vi grilla med mammas kompis.
Pussar
/M<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2009-08-19 20:21:25

Hur får man sån där länk på låtar? hjälp mig gärna:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela