Tooked this from theastrom.blogg.se

Publicerad 2009-08-16 20:33:04 i that´s me

Du heter? Mikaela Pauline Lundgren
Du är född? 1995
Du bor? stockholm, sverige
Du gillar?  va m kompisar och rida att sjunga är också kul ;P. 
Du hatar? Allt och alla just nu.


Moblil eller mp3?  Mobben såklart XD.
myskväll eller festkväll? beror på sällskapet
tjejkompis eller killkompis? beror på.
krulligt eller platt hår? PLATT
Mörkt eller ljust hår på motsatta könet? Beror på ögonen
Kramar eller pussar? båda
Blåa, gröna eller bruna ögon? blåa har jag iallafall :P
Öl, cider eller vodka? Cider ofcorse.
Långt eller kort hår? Väääldigt kort. 

Framtid:
Hur många barn? typ 2 eller 3 st.
Namn? June, Alice och Samuel, nä jag vet inte :P.
Gifta dig? Förlovning?
Arbeta? Mm, fotograf,konditor eller sjuksyrra.
Bo vart? Villa/radhus jag och Thea är lika xD

Den senaste veckan:
Kysst någon? Näpp
Kramat någon? Mmmånga
gråtit? Så sant som att jag heter Mikaela.
saknat någon? Lancelot & Candy just nu.
Tyckt synd om någon? JA! VICKAN!
träffat någon ny grabb? Jag tror inte det men man vet inte med en sån snygging som jag ? :D.

Favorit:
Låt? where are you now , the climb & A moment like this 
personer? Räknas djur?
Dag? Första elr andra dan på ridlägret, föresten alla!!!
kläder? Jag har massa favvisar. 
musik genre? Allätare
Mat? Tacos/Sapghetti & köttfärssås.
Radio kanal? 105.5 tror ja

Din Dator:
Bakgrundsbild? En söt hund :P.
 Hur många är online på din msn?´14 st.
Vart är din dator? Med mig överallt.  
Har du bilddagboken? ja men är aldrig inne
Har du facebook? JA !
Har du playahead? ja fast bara inne ibland
Hur många bilder? Få.

Din mobil:
Vad står det i ditt senaste sms? Vad gör alla imorgon då? (Amanda W) 
Vad står det i ditt fjärde skickade sms? Hehehe, du får se senare pallar inte förklara <3 (till Bellan)
vad står det i ditt sista sms i inkorgen och vem ä det ifrån? Hej( mamma )
Ringsignal? My my my.
sms signal? Medd. signal 1. 
Har du några sparade meddelanden? Ja flera
vem står överst i din kontakt lista? Aaa, sen Adis



ÄLSKAR MIN THEA! <3

Kommentarer

Postat av: linn,

Publicerad 2009-08-17 18:19:23

hej vad heteter du på pea?:D trode att du hade tagit bort den även om pea suger,,

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 21:12:39

ÄLSKAR MIN MELA ! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela