To Birka Paradaise

Publicerad 2009-08-01 20:28:49 i that´s me

Hallojsan.
Nu har jag varit hos Emma & tittat på tråkig film, försökt ta mig därifrån å misslyckats.
Sen vart det roligare vi åt jättegod middag (jag å brorsan vart bjudna).
Och så kollade vi på kläder asså jag och Emma,
Jag fick typ låna två linnen och en klänning till tomorrow.
Jag ska hem till Emma på dan och så ska vi fixa oss vilket innebär platta håret, sminka sig, duscha, spruta ner sig i parfym mm.
Vi kommer få det så roligt på båten xD.
Puss på dääj Emma!
Sen fråga vi om Emma fick spraya sin vägg med guldfärg med texten: Emma "hjärta" Mela,
för det kommer aldrig ändras...
Men hon fick inte "/.
Synd.
Nu ska jag till Huddinge för Emma skulle färga håret vilket jag inte tycker är roligt, för det är i princip att titta på.
Puss och Kjam vi får se om det blir någon tid över att blogga imorgon och snälla
anmäl er till veckans bloggis!!!
/M<3

Kommentarer

Postat av: Kani

Publicerad 2009-08-01 22:19:40

Hej från Thailand, Mikaela. Hur mår du?

Very cute blog you got :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver för att jag tycker att det är kul , sen om någon läser är det självklart extra kul! Jag har dock inte så mycket besökare så det skulle vara jätte kul om du lämnade en komentar . puss! /mela <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela